pupil24 - pupile zmieniają się na dobre
Przesyłki kurierskie wysyłamy kurierem FedEx. Staramy się to robić szybko, sprawnie i bezbłędnie. W razie jakichkolwiek wątpliwości dzwoń na naszą infolinię.

Pamiętaj jednak, że pracujemy w dni robocze od 9.00 do 17.00.

obroża elektryczna, tresura psa, infolinia

W przypadku zakupu systemu takiego jak elektryczna obroża do tresury psa: obroża antyszczekowa, treningowa lub systemu elektryczny pastuch jako niewidoczne ogrodzenie powinieneś znaleźć w przesyłce: 

Zamówiony produkt, Dokument sprzedaży, Gwarancję, Instrukcję obsługi.

Prosimy o sprawdzenie przesyłki w obecności przewoźnika. Jeżeli wybrali Państwo przesyłkę za pobraniem, otwarcie przesyłki może nastąpić po zapłaceniu pełnej kwoty pobrania kurierowi. W przypadku uszkodzeń transportowych należy niezwłocznie wypełnić odpowiedni protokół szkody i poinformować nas o tym fakcie telefonicznie (dodatkowy telefon alarmowy 794 11 22 33 - jeśli infolinia nie odpowiada proszę dzwonić lub zostawić wiadomość zazwyczaj dostępny w godz. 9.00 - 17.00).

Proszę kliknąć w odpowiedni obrazek aby zlokalizować Państwa przesyłkę w systemie FedEx lub Poczty Polskiej.

Lokalizacja Twojej przesyłki       


Bestsellery

Ładowanie...

Ten serwis używa plików cookies (niezbędne do prawidłowego działania).Nasza polityka prywatności i plików cookies

Akceptuj